BIP - Urząd Transportu Kolejowego

Biuletyn Informacji Publicznej
BIP - Urząd Transportu Kolejowego

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Prezes Urzędu Transportu Kolejowego

  • przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
    pod numerem (22) 749-14-00

Dyrektor Generalny Urzędu Transportu Kolejowego

  • przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
    pod numerem  (22) 749-14-00

Pracownicy Biura Prezesa w Urzędzie Transportu Kolejowego

  • przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach: 14.00 – 16.00,
    po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod numerem  (22) 749-14-00

 

Skargi i wnioski są przyjmowane i rozpatrywane według przepisów:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Rozporządzenie Rady ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46)

     

 

Zgodnie z art. 63 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego podania (wnioski, skargi, żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone do Urzędu Transportu Kolejowego:

  • pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Podanie powinno zawierać co najmniej:

  • wskazanie osoby, od której pochodzi,
  • jej adres,
  • żądanie,

a także

  • spełniać inne wymagania ustalone w przepisach szczególnych.


Podania należy nadsyłać na adres:
 

Urząd Transportu Kolejowego

Al. Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

tel.: +48 22 749 14 00

fax.: +48 22 749 14 01

Można również składać je osobiście w siedzibie Urzędu.

Kierowane do Urzędu podania przekazywane są - w celu ich rozpatrzenia - do właściwych merytorycznie departamentów. Sprawy załatwiane są w kolejności wyznaczonej przez datę wpływu do Urzędu kompletnej dokumentacji.

Metryka strony

Data publikacji 06.11.2007
Data modyfikacji 10.05.2016Rejestr zmian
Osoba publikująca: Administrator
Autor: